سفارش تبلیغ
صبا ویژن


منتظران مهدی

به نام خدا

دیدار یار

 

 

صبح جمعه 2/2/90 پس از دعای پرفیض ندبه به نمایندگی از 14600 شهید استان فارس و مردم غیور و پر نشاط و با بصیرت استان فارس در یک اکیپ 5000 نفری با یکصدوسیزده اتوبوس راهی تهران جهت ملاقات با مولا ونایب آقا امام زمان(عج) شدیم تا اولین روز شروع اجلاسیه سرداران و 14600 شهید ولایت مدار استان فارس با دیدار یار شروع شود ومطلع الفجر اجلاسیه شود خیلی کسانی بودند مشتاق و با معنویت که عشق دیدار رهبر را داشتند اما این توفیق نصیب این نفرات شده بود که اگر از هر کدام از آنان سؤال می شد رفتنشان خود قابل ثبت و خواندن است به هر حال از این رحمت و عنایت ، خداوند را شاکریم.

ساعت 4 صبح شنبه به مرقد مطهر حضرت امام (ره) رسیدیم پس از زیارت ونماز، کاروان راهی حسینیه امام خمینی(ره) در خیابان جمهوری شد. شور و هیجان مردم و عشق به مولا پیر و جوان را نمی شناخت پس پیاده شدن همه دوان دوان به سمت حسینیه حرکت می کردند. از ساعت 8 صبح تا 10:30 دقیقه که آقا تشریف آوردند صحنه های داخل حسینیه بسیار دیدنی بود. شور بود و عشق و ارادت چشمان منتظر لحظه شماری می کردند تا چهره مبارک آقا رو ببینند هر کس بر می خواست و با شعاری ، ذکری عرض ارادت میکرد صلوات، شعارلحظه ای قطع نمی شد انبوه جمعیت جهت این مکان زیاد بود اما دلها و جسم ها یکی شده بود و همه عشق به مولا و یار بود.

در یک لحظه با آمدن مولا و آقا جمعیت یک صدا فریاد "صلی علی محمد بوی خمینی آمد"، "ماهمه سرباز تواییم خامنه ای گوش به فرمان تواییم خامنه ای"، "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست" در حسینیه طنین انداخت. اشک شوق حضار و نورانیت امام خامنه ای، معنویت خاصی به حسینیه بخشیده بود.

 

 

 آقا با مهربانی به ارادت حضار پاسخ دادند هجوم جمعیت به جلو دنده ها وجسمها را نوازش می داد اما کسی به فکر خود نبود همه محو تماشا و عرض ارادت به ساحت مقدس رهبر و مولای خود بودند. نمایندگان همه همه اقشار روحانیت معظم استان، مسئولین ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی ، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و... در مجلس بودند.

پس از نشستن آقا جمعیت یکصدا شروع به خواندن اشعاری که از قبل تمرین شده بود کردند و چه صحنه زیبایی بود :

مولاآآآ . مولاآآآ . مولاآآآ که با اشک جمعیت همراه بود.

 

 

پس از سرودن گزارش نماینده ولی فقیه آیت ا... ایمانی و سپس گزارش و...اجلاسیه سردار غیب پرور حضرت آقا بیانات مهم خود را شروع فرمودند.

در وصف مردم غیورپرور استان چه قبل و چه بعد از انقلاب بسیار عنایت فرمودند خصوصا در فتنه سال 88 که با بصیرت، مردم استان در صحنه بودند.

یاد دارم هرجا که امت وشونده خوبی آقا داشتند بیانات خاص خود را آنروز می فرمودند و این روز چنین شد مسائل خاص و مهم کشور بیان فرمودند. که از حوصله خوانندگان خارج است اما سفارش میکنم حتما پیگیری نمایید وبخوانید.


نوشته شده در جمعه 90/2/9ساعت 2:10 عصر توسط امین نظرات ( ) |


Design By : Pichak